poniedziałek, 10 lutego 2014

ROZDZIAŁ 2

* Jędras

Obudziłem się o 7.55 , nie mogłem dłużej spać . Patrzyłem przez chwilę na moją księżniczkę , pocałowałem ją delikatnie w policzek , żeby się nie obudziła . Zszedłem na dół do kuchni , i zacząłem robić śniadanko . Śniadanie gotowe , akurat zeszła na dół śpiąca królewna
Jędras : hejka królewno - pocałowałem ją delikatnie w jej usta
Patrycja : hej  Księciu , co dzisiaj tak wcześniej wstałeś - przytuliłam się do chłopaka
Jędras  No jakoś nie mogłem spać
Patrycja : A co tak ładnie pachnie
Jędras : Zrobiłem jajecznicę
Patrycja : Takie śniadanka mogę mieć codziennie - pocałowałam Jędrasa w policzek
Jędras : Będziesz miała !!

Po śniadaniu poszedłem się ubrać i umyć . Pożegnałem się ze swoją dziewczyną i wyszedłem do domu .
Jędras: Kocham cię misiek - Namiętnie pocałowałem ją w usta
Patrycja : Ja ciebie też - odwzajemniłam pocałunek
Jędras : To papa - I wyszedłem w stronę domu

*  Wojtek 

Rano obudziłem się przy mojej Oliwii , ona też już nie spała . Zeszliśmy na dół i zrobiliśmy sobie śniadanie . Po pysznym śniadanku Oliwka poszła umyć naczynia a ja się  ubrać . Niestety musiałem się z nią pożegnać i pójść do domu się pakować.
Wojtek : To Pa kochanie , będę tęsknić - pocałowałem jej usta
Oliwia : pa pa - odwzajemniłam pocałunek
Wojtek  Zadzwonię jutro , Kocham Cię - powiedziałem te słowa i wyszedłem

*Patrycja 

 Poszłam do łazienki wziąć prysznic i ubrałam się w ( ZDJ.1 na dole ) , poszłam do pokoju i zaczęłam pakowanie , musiałam na chwilę przestać , ponieważ usłyszałam dzwonek telefonu .
Spojrzałam na ekran widniał napis '' MAMA ;** '' , natychmiast odebrałam
Mama  : hej słoneczko , co tam ?
Patrycja : hej mamo , a dobrze właśnie się pakuje . A jak na wakacjach
Mama : U nas gorąco , za chwilę idziemy na plaże
Patrycja : Pozdrów tatę i rodziców Oliwki
Mama : Pozdrowię , kończę bo właśnie wychodzimy . Pa kocham cię
Patrycja : Pa Pa , ja ciebie też - Rozłączyłam się i odłożyłam telefon na stolik


Włączyłam radio i zaczęłam dokańczać pakowanie . W radiu usłyszałam jedną z moich ulubionych piosenek , zaczęłam śpiewać na cały dom i tańczyć . Skończyłam się pakować , zostały mi tylko do dopakowania drobne rzeczy . Wyłączyłam radio i zeszłam na dół .
Włączyłam TV , akurat leciał program sportowy i był wywiad  Marco Reusem , zrobiłam głośniej i poszłam do kuchni zrobić obiad . Wyciągnęłam pizze z zamrażalki i włożyłam do piekarnika . Po zjedzonym obiadku umyłam naczynia i udałam się do salonu . Zaczęłam oglądać jakiś film , w trakcie oglądania dostałam sms'a
od swojej przyjaciółki

''Siemka Patka <3 , co robisz , pewnie się nudzisz i coś oglądasz . Wbije do ciebie za 15 minut ''

Szybko jej odpisałam

'' hej kochana , zgadłaś ! wbijaj czekam . '' 

Po nie całych 15 minutach usłyszałam dzwonek do drzwi , natychmiast zerwałam się z kanapy i poszłam odtworzyć przyjaciółce

Patrycja :  Siemka kochana , wchodź - przywitałam się z moją BFF
Oliwia : elo elo - zdjęłam buty i weszliśmy do salonu

Oliwia : Będę tęsknić za Poznaniem
Patrycja : No ja też , ale przecież będziemy przyjeżdżać
Oliwia : No tak . Spakowana ?
Patrycja  : Muszę tylko dopakować kilka rzeczy , ale to rano przed wyjazdem , a ty ?
Oliwia : Ja tak samo , strasznie się cieszę że jedziemy razem z chłopakami
Patrycja : Ja tak samo . Dzisiaj mama do mnie zadzwoniła  , odpoczywają na plaży .
Oliwia : Muszę jutro do rodziców zadzwonić
Patrycja : To co maraton filmowy ?
Oliwia : Oczywiście
Patrycja : Ty wybierz filmy , a ja pójdę po coś do jedzenia
Oliwia : Okej

Poszłam do kuchni , wzięłam z szafy żelki , dwie paczki chipsów i paluszki .
Akurat Oliwia mnie zawołała

Oliwia : Dalej Pati zaczyna się - krzyczała ze salonu
Patrycja : Już idę

Weszłam do kuchni , zaczęliśmy jeść i oglądać . Po obejrzeniu trzech filmów Oliwka poszła do domu a ja wzięłam szybki prysznic . Po kąpieli poszłam do mojej sypialni , zabrałam z biurka laptopa i położyłam się przeglądając facebooka i inne stronki . Musiałam przerwać usłyszałam dźwięk dochodzącego sms'a , dostałam go jak co wieczór od mojego chłopaka .

'' Dobranoc królewno , Kocham Cię <3 ;* ''

Szybko mu odpisałam 

'' Wzajemnie , ja Ciebie też bardzo kocham ''

Po napisaniu sms'a odłożyłam telefon i laptopa na szafkę  nocną  , zgasiłam lampkę i udałam się spać




ZDJ1





hej hej kochani
Przepraszam że tak długo czekaliście na ten drugi rozdział .
Myślę że wam się spodoba , komentarze miło widziane
kolejny rozdział pojawi się niebawem i nie będziecie musieli tak długo czekać
POZDRAWIAM ;*









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz